czwartek, 17 lipca 2014

Perfekcyjny PERFECTOR by Bielenda

Hejka!
Chciałam się z Wami podzielić opinią na temat pewnego produktu, który jakiś czas temu dołączył do mojej kolekcji kosmetyków do ciała. A mianowicie mowa o multifunkcyjnym kremie CC 10 w 1 BODY PERFECTOR marki Bielenda. Kupiłam go po przeczytaniu opisu na pudełku, który był zachęcający. Cena nie należała do wygórowanych ok. 20 zł za 175 ml. Miałam już wcześniej różne produkty Bielendy i nigdy się na żadnym nie zawiodłam.
Zaczynając od opakowania, to jest ono strandardowe dla takiego kremu. Tuba jest dość miękka, dzięki czemu krem bardzo wygodnie się z niej wyciska. Wygląd tuby można określić "na bogato" Według mnie krem postawiony na łazienkowej półce czy toaletce wygląda bardzo elegancko.

  Producent na opakowaniu określił działanie kremu. I po wielokrotnym stosowaniu go stwierdzam, że jest w 100% zgodny opisem z działaniem tego preparatu. Maskuje niedoskonałości zupełnie, a przy tym zawiera malutkie drobinki. Mam na nodze blizny pooperacyjne oraz pajączki, a czasem i siniak się zdarzy i bardzo dobrze Perfector sobie z tym radzi.
Używam go zazwyczaj gdy zakładam krótką spódnicę, sukienkę czy szorty, bo ładnie podkreśla moje nogi. Ładnie "opala" i nogi i nie powoduje smug. Świetnie też się sprawdza stosowany na dekolt i ręce i uwaga... na twarz. Działa zupełnie jak krem BB i świetnie się rozporowadza i sprawaia, że skóra na buzi nabiera równomiernego kolorytu. Nie robi tzw. "maski".  Perfector może być stosowany do skóry wrażliwej (ja mam takową) i nie zawiera parabenów ani sztucznych barwników.

Ma konststencję zwykłego kremu o kolorze cielistym. Do tego przyjemnie pachnie i lekko się rozprowadza. Po aplikacji najlepiej jest chwileczkę poczekać aby dobrze się wchłonął. I trzeba pamiętać aby umyć dłonie.


Poniżej fotka, jak wygladają moje uda po użyciu Perfectora, a raczej jedno z nich (to po prawej na fotce poniżej).

Podsumowując jak dla mnie absolutny hit w dziedzinie kremów korygujących. Myślę, że w kosmetyczce każdej kobiety powinno znaleźć się to cudeńko, bo żadne letnie wyjście nie może się beż niego obyć. Gorąco polecam, bo za taką cenę jakość tego produktu jest najwyższa. Jak dla mnie spełnia swoje funkcje, ładnie pachnie i sprawia, że nogi po jego uzyciu wyglądają na gładziutkie i lekko opalone. Szczerze mogę stwierdzić, że po raz kolejny Bielenda mnie nie zawiodła.

3 komentarze:

  1. Mam go i uwielbiam i racja absolutny hit polecam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny krem wynalazłaś :) muszę też wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj i napisz jakie są Twoje wrażenia:)

      Usuń